Rangi


Jeśli ranga jest napisana na...

Czerwono-ranga jest zajęta
Zielono-możesz wziąć sobie tą range
Niebiesko-musisz zapytać o tą rangę Alfy


Główne Rangi:


Samiec i Samica Alfa - Zuko 

Samiec i Samica Beta - 
Katarina


Sędzina-:Zuko


Wojsko:

Dowódca Łowców {x1} - 

Łowca {x 10} -


Przywódca Tropicieli {x1} - 


Tropiciel {x 10} - 


Dowódca Szpiegów {1} - 


Szpieg {x 4} - Sprinkles

Dowódca Wojowników {x1}:Zuko


Wojownik/czka {x 10} -  Ezio, Melani, 


Byt wilków:


Lekarz Ortopeda (1)- 

Lekarz Rodzinny (1)
Lekarz Pediatra (1)- 
Lekarz Kardiolog (1)-z
Lekarz Stomatolog (1)- c
Pomocnica Stomatologa (2)- 
Lekarz Dermatolog (1)-
Lekarz Ortodonta (1)

 Laryngolog (1)-
Ginekolog (1)-
Pielęgniarze/rki (5)-


Inne:

Weteran {x 1} -

Szaman/Mag {x 1} -Blaei


Władca Świata Zmarłych i Dusz {x 1} 


Demon {x 1} - 


Szkoła:

Uczeń/Uczennica {x nieograniczna ilość, tylko szczeniaki}

Nauczyciel/ka Szczeniąt o żywiole Magia {x 1} Katarina


Nauczyciel/ka Szczeniąt o żywiole Powietrze {x 1}-


Nauczyciel/ka Szczeniąt o żywiole Ziemia {x 1}-


Nauczyciel/ka Szczeniąt o żywiole Ogień {x 1}-


Nauczyciel/ka Szczeniąt o żywiole Woda {x 1}-


Nauczyciel/ka Szczeniąt, które poznają swój żywioł {x1 }-


Nauczyciel/ka Wychowania Fizycznego i Polowania {5}-


Nauczyciel/ka Szczeniąt Innych Przedmiotów {x5} - 

Ważne:

Strażnik Magii (max): Katarina
Strażnik Zimy (2): 
Strażnik Przyrody (2):
Strażnik Oceanu (4):
Strażnik Nocy (1): 
Strażnik Dnia (1): 
Strażnik Ognia (1):
Strażnik Mroku (1): 
PS. Nie dam tych stanowisk komuś kto jest min. miesiąc w watasze. Żeby je zdobyć trzeba napisać min. 10 opowiadań, jak się szkoli w tej dziedzinie.



Co oznaczają dane rangi?
Główne Rangi:



Samiec i Samica Alfa - Są to przywódcy Watahy. W ich obowiązkach należy zarządzanie watahą, trzymanie ich w jedności, prowadzeniu nią. Alfa podejmuje decyzje związane bezpośrednio z watahą mające na celu jej dobro - zawiązuje pakty i sojusze, wypowiada wojny, łagodzi konflikty itp. W jego geście jest także uaktualniać spis watahy, przyjąć bądź odrzucić nowych członków oraz przeprowadzić nauki. Para przywódcza to najczęściej partnerzy.

Samiec i Samica Beta - Są to najważniejsze osobistości w watasze zaraz po parze przywodzącej - alfa. W obowiązku bety leży nie tylko zastępowanie swojego alfy w razie jego nieobecności, ale także nadzorowanie Przywódców Wojowników, Łowców itp. Beta - podobnie jak i alfa oraz Przywódcy różnych dziedzin przeprowadza nauki/testy nowych członków watahy. Są to najczęściej partnerzy


Sędzina-Decyduje czy wilk ma zostać w watasze, czy też nie, jak ma zostać ukarany za to co zrobił itd.


Wojsko:

Dowódca Łowców - wilk najbardziej doświadczony w fachu jakim jest polowanie. Silny, gibki i zwinny. Nierzadko posiadający niejakie kocie cechy - bezszelestny chód itp. Za swoje czyny i decyzje odpowiada bezpośrednio przed alfą bądź betą, od nich otrzymuje polecenia i im bezpośrednio podlega. W zakresie jego obowiązków leży polowanie, organizowanie na owe polowania grup a także opieka nad resztą Łowców i szkolenie nowych wilków, które chcą podążać w tym kierunku.

Łowca - Łowcy zapewniają stadu pożywienie, polują dla niego. Są to zazwyczaj wilki szybkie i dość silne, by powalić zwierzę. Inteligentne i wytrwałe. Podlegają pośrednio Przywódcy Łowców a przez niego alfie.


Przywódca Tropicieli - Niejednokrotnie wilk obdarzony doskonałym węchem oraz słuchem, najlepszy pośród swoich pobratymców w tej dziedzinie. Odpowiada przed alfą i betą, opiekuje się Tropicielami. W jego obowiązkach leży szkolenie nowych chętnych do tej rangi.
Tropiciel  - Tropiciel do wilk o doskonałym powonieniu, którego całym życiem jest tropienie i wyszukiwanie zwierzyny. Tropiciele często chadzają na polowania wraz z łowcami. Są doskonałymi poszukiwaczami.


Dowódca Szpiegów - Podobnie jak pozostali przywódcy różnych grup tak i przywódca szpiegów ponosi odpowiedzialność za podlegającą mu grupkę i odpowiada przed alfą. Jest to osobnik najbardziej zaufany watahy, potrafiący błyskawicznie się adaptować, inteligentny o gładkim języku i obeznany w zwyczajach.


Szpieg  - Jak sama nazwa wskazuje - szpieg to wilk, którego zadaniem jest zdobywać informacje i donosić. Może on dołączać do wrogich watah, by wiedzieć co i jak:

Dowódca Wojowników - Wilk najsilniejszy lub najbardziej zasłużony w bojach - niejednokrotnie jedno i drugie - który przywodzi wojownikom watahy i szkoli nowe wilki chętne do objęcia tej rangi


Wojownik  - Jest to wilk, którego całym życiem jest walka i wojaczka. Jest silny lecz również inteligentny. Nie brzydzi się wojaczki, walki i przemocy


Byt wilków:


Lekarz Ortopeda - zajmuje się złamaniami i zwichnięciami:

Lekarz Rodzinny - może do niego chodzić cała rodzina, w jakiejś sprawie
Lekarz Pediatra - leczy szczeniaki
Lekarz Kardiolog -zajmuje się układem krwionośnym wilka:
Lekarz Stomatolog - chodzimy do niego leczyć zęby oraz uzupełniać ubytki:
Pomocnica Stomatologa- pomaga dla dentysty, np. przynosi narzędzia:
Lekarz Dermatolog-zajmuje się chorobami skóry głowy oraz zmianami skóry (np. pryszcze, łupiez, wszy, łuszczyca):
Lekarz Ortodonta-to specjalista zajmujący się profilaktyką, diagnozowaniem i leczeniem wad :zębowych i zgryzowych:

 Laryngolog-zajmuje się głównie leczeniem chorób ucha, nosa, krtani, gardła:
Ginekolog- zajmuje się kobiecymi narządami rozrodczymi, pomaga urodzić szczenięta:
Pielęgniarze/rki-Pomagają dla lekarza, opiekują się pacjentami itp.:


Inne:

Weteran - Wilk zasłużony w bojach przez którego pysk przemawia mądrość wielu lat życia. Doradca przywódców i alf. Najczęściej jest to były Przywódca którejś z grup lub były alfa/beta. Wilk ten musi mieć ponad 12 lat.

Szaman/Mag - Duchowa podpora watahy, wilk znający się na magii, rozmawiający z duchami i parający się mistycyzmem. Szamani cechują się mądrością, najczęściej chadzają swoimi drogami i nie są szczególnie lubiani w watasze przez ich iście 'koci' styl życia.

Władca Świata Zmarłych i Dusz  Wilk, który umarł dawno temu. Włada on wszystkimi martwymi duszami w krainie. Jest bardzo rzadko widywany.

Demon - Najsilniejszy, najbardziej okrutny wojownik w armii. Nierzadko opętany, jego siła pochodzi w wielkiej mierze od ducha go zamieszkującego.


Szkoła:

Uczeń/UczennicaChodzi do szkoły, uczy się itp. Tylko szczeniaki.

Nauczyciel/ka Szczeniąt o żywiole Magia-Uczy on szczenięta,które mają żywioł Magia: Katarina


Nauczyciel/ka Szczeniąt o żywiole Powietrze-Uczy on szczenięta,które mają żywioł Powietrze


Nauczyciel/ka Szczeniąt o żywiole Ziemia -Uczy on szczenięta,które mają żywioł Ziemia


Nauczyciel/ka Szczeniąt o żywiole Ogień -Uczy on szczenięta,które mają żywioł Ogień


Nauczyciel/ka Szczeniąt o żywiole Woda -Uczy on szczenięta,które mają żywioł Woda


Nauczyciel/ka Szczeniąt, które poznają swój żywioł-Pomaga dla szczeniąt poznać swój żywioł. Kiedy szczenię już znajdzie swój żywioł nauczyciel odsyła je do właściwej klasy.


Nauczyciel/ka Wychowania Fizycznego i Polowania-Uczy on szczenięta WF-u i polowania.

Nauczyciel/ka Szczeniąt Innych Przedmiotów - Uczy on szczenięta innych przedmiotów. Jest ich pięć (każdy do innego przedmiotu). Jeśli ktoś chce mieć tą rangę pisze czego będzie uczył. Np.: Nauczyciel Szczeniąt Wilczej Historii

Ważne:

Strażnik Magii=Wilk, który za wszelką cenę broni żywiołu magia i rzeczy z nią powiązane
Strażnik Zimy =
Wilk, który za wszelką cenę broni zimy, oraz żywiołu śnieg, lód, zimno itd
Strażnik Przyrody=
Wilk, który za wszelką cenę broni przyrody i rzeczy z nią powiązane
Strażnik Oceanu =
Wilk, który za wszelką cenę broni oceanu
Strażnik Nocy=
Wilk, który za wszelką cenę broni nocy i księżyca
Strażnik Dnia-
Wilk, który za wszelką cenę broni dnia i słońca
Strażnik Ognia-
Wilk, który za wszelką cenę broni żywiołu ogień
Strażnik Mroku=
Wilk, który za wszelką cenę broni żywiołu mrok




1 komentarz:

Szablon by
Fragonia
Szablony