A może jednak?

Cześć...
Długo zastanawiałam się czy napisać ten post. Zaczęło mi w życiu czegoś brakować... Zerknęłam na tego bloga, kilka starych watah i zrozumiałam, że właśnie watahy. Pisanie opowiadań, wilki, watahy i blogi to coś co kocham.
Problem w tym, że jestem zmienną osobą. Już kilka razy zamykałam i odwieszałam watahę. Teraz idę do gimnazjum i nie wiem czy będę miała czas. Wiadomo - więcej lekcji, nauki. Ale jednak jakoś gimnazjaliści i licealiści sobie radzą. Więc zawsze warto próbować.
Pojawiła się ankieta co zrobić z watahą. Proszę o zagłosowanie w niej.
Wiem, że niektórzy przestali pisać opowiadania, część poszła do innych watah i mało kto tu zajrzy. Ale naprawdę postaram się aby było tak jak w najlepszych czasach WCN.
Możliwe, że założę nową watahę. Jeśli tego nie zrobię ani nie odnowię tej, pewnie dołączę do WKN. Może tam poczuje się jak w domu.
Okej, to na tyle. Trzymajcie się...
~Zuko

1 komentarz:

Szablon by
Fragonia
Szablony