;)

Wiem, to było głupie.

Wiem, nie każdy ma czas.

Wiem, wataha upadała i wstawała milion razy.



Wiem, niektórzy nadal tu zaglądają!

Brakowało mi WCN. I może, a raczej na pewno nie będziemy największą i najlepszą watahą, ale będziemy! Nawet dla jednego wilczka, który tu się pojawi, będę pisać posty, na chacie!
WCN nigdy nie było obiektem pozytywnego zainteresowania. Częściej ludzie wchodzili tu by nas hejtować. Pamiętam jak płakałam, gdy zaczęła się wojna, jak pisałam sama ze sobą. Mało kiedy codziennie ktoś pisał opowiadania.
Ale zapamiętałam kilka osób, którzy mnie wspierali, śmieszkowali. Nie wiem, czy tu jesteście, ale wiedzcie, że o was pamiętam <3 Max, Yuko, Kii, Tyks, Indi (przepraszam, nie wymienię wszystkich). I kurde, nie przypomnę sobie, ale chyba Miya. Chyba tak. Ogólnie to przyjeżdżaj do Białego, fajnie będzie :D
Ostatni post, wstawiony 16 grudnia, 2016 roku był głupi. Pomimo tego, że ludzie nadal wysyłali opowiadania i formularze, ja myślałam, że nikt nie będzie tu wchodził. Ale jednak wierzę, że komuś zależy na tej watasze. Poza tym poszłam do gimnazjum i odechciało mi się żyć. Mam nadzieję, że w wakacje ożyję i będzie świetnie <3
Dlaczego piszę ten post? Dlatego, że zauważyłam wiadomość na chacie, wstawioną całkiem niedawno.
Ktoś tu nadal jest!
Nawet, jeśli nikt nie będzie pisał opowiadań, fajnie będzie pochatować razem <3
Okej, do zobaczenia. Będę wchodziła na chat codziennie o 19 (mam nadzieję, że pasuje wam ta godzina, jeśli nie, napiszcie na chacie, albo w kom kiedy wam pasuje), tak długo, aż ktoś wejdzie.
Pozdrawiam też Wilczka22, nie wiem, czy powinnam cię znać, ale fajnie że jesteś ;3
~Zuko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony