~Otwarcie~

W dniu dzisiejszym oficjalnie otwieram odświeżoną watahę. Oto zmiany, które wprowadziłem:
Bóstwa -  Zamienią one "Rasy" w watasze.
 Nowe tereny - Zostały usunięte stare tereny, zastąpiłem je nowymi.
Nowy wygląd bloga - Zmienione tło, nagłówek, i boczne paski.
♥ Cmentarz - Będą tam pochowane zmarłe wilki.
♥ Smocza Ulica zamiast magicznego sklepu.
Nowe Jaskinie
 Formularze - Dla wilka dorosłego i szczeniaka.
 Nowa waluta i regulamin.
I wiele więcej! :3
Przy prawie wszystkim pomagała mi Yuko, więc wielkie gratulacje dla niej. Dziękuję ci! (dostaniesz dodatkowe 10 Galeonów ^^).
Przypominam wszystkim wilkom, że do 1 listopada muszą zgłosić się do mnie, że zostają w watasze i odświeżyć swoje profile. Ponieważ została wprowadzona nowa waluta i nowe przedmioty w sklepie, Wasze WT też zostaną zrestartowane.
Mam nadzieję, że otwarcie wypali. A więc do zobaczenia! :3
~Zuko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony