Od Melani "Nieznajomy'' (cd. Ktoś)


Szłam po watasze... wojna już się zakończyła. Nie znałam jeszcze nikogo chociaż byłam już dość długo w watasze. Wędrowałam po tych najróżniejszych terenach. Kiedy doszłam do jakiejś łąki położyłam się i w mgnieniu oka zasnęłam. Kiedy się obudziłam zobaczyłam jakiegoś wilka przede mną.
- Cześć. - powiedział.
- Kim jesteś? - zapytałam.
- Jestem w tej samej watasze co ty. - odpowiedział z uśmiechem. Było ciemno. Nie widziałam czy to basior czy wadera, a mówił, lub mówiła za cicho...
- Oprowadziłbyś mnie? Chyba, że jesteś waderą to wtedy czy oprowadziła byś mnie. - powiedziałam.
- Jasne. - odpowiedział wilk nadal cicho. Zaczęłam iść za nim, lub nią. Bardzo byłam ciekawa czy to on czy ona.

<Ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony