Od Yuko „Nowe życie” cz.3 (c.d. Zuko)

-Co chciałabyś najpierw zobaczyć? Może jaskinię? W końcu musisz jakąś wybrać, a robi się już późno- zapytał się Zuko
- Możemy pójść- odpowiedziałam. Szliśmy długo, w tym czasie z ciemniło się tak, że nie widzieliśmy… raczej pewnie nic nie widział Zuko.
-Słyszysz to-Zatrzymałam się wystawiając uszy
-nie- odpowiedział, nagle coś zaszeleściło w krzakach- a co?-szepnął Zuko.
-nic…- odpowiedziałam-… ale mi się zdaje że coś nas prześladuje
-Może po prostu masz takie przeczucie?-powiedział
-Możliwe…- odpowiedziałam
-Idziesz?-powiedział Zuko który był już z przodu. Popatrzałam w krzaki i podbiegłam do Zuko
-Idę idę-powiedziałam. Gdy doszliśmy do jaskini Zuko powiedział
- Oto jaskinia numer jeden-powiedział i weszliśmy do jaskinia. Po pewnym momęcie zapytał się mnie
-I jak?
-Yyymmm… Zdecydowanie nie- odpowiedziałam. Wyszliśmy z jaskini i poszliśmy w stronę wschodu.
                                *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
- Jaskinia numer 12- powiedział zmęczony
- Nie… na pewno nie- odpowiedziałam. Nagle było widać że się zmęczył
- CZY TY WKOŃCU WYBIERZESZ JAKĄŚ JASKINIE?!?!?!- krzyknął na mnie.
-Nie chciałam cię wkurzyć- powiedziałam smutna

-przepraszam cię za to… jestem zmęczony-powiedział –wybaczysz mi?
-Nic się nie stało… każdy przymnie się wkurza- powiedziałam żartem.
- Idziemy do ostatniej jaskini-powiedział wzdychając. Już wchodziliśmy do jaskini.
-I jak?-powiedział
- A za to się coś płaci?
-Nie-odpowiedział
-Podoba mi się-powiedziałam.

Uwagi: Nie pisz "spytał się" lecz "spytał", bez "się". Przecież on nie pyta siebie, tylko ciebie xD. "W końcu" piszemy oddzielnie. Po każdym zdaniu w dialogu stawiaj kropkę. "ściemniło się", a nie "z ciemniło". Nie "momęcie" lecz "momencie". Jeden znak zapytania lub wykrzyknik wystarczy. Nie pisz ciągle powiedział, powiedział, powiedział itd. lub Zuko, Zuko, Zuko... (tylko np. Alfa, basior itp.) np.:
-...każdy się przymnie wkurza - zażartowałam.
-Idziemy do ostatniej jaskini - oznajmił.
-I jak? - zapytał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony