Podsumowanie miesiąca

Jak tytuł posta mówi - dziś zajmiemy się podsumowaniem października :D Jest to pierwsze podsumowanie po odwieszeniu watahy. Na początek kilka spraw i nowości:

Po pierwsze proszę wszystkie wilki o uczestniczenie w wyciecze! Jest to naprawdę miły sposób napisania op., zwłaszcza jeśli ktoś nie ma weny. Ponieważ wilki, które mają swoją kolej zazwyczaj nie piszą opowiadań, a inni chcą, postanowiłam wprowadzić małą zmianę. Jeśli ktoś chce napisać opowiadanie na wycieczkę - niech je pisze. Nie ma kolejki. Możecie też dawać do opisania dla dowolnej osoby (ale jeśli ona również nie napisze - leci dalej). Na napisanie op. z wycieczek macie jakieś 20 dni.


Po drugie do watahy wprowadziłam kilka nowych zakładek. Dwie pierwsze są rozrywkowe: Wolf Art i Butelka. Jeśli chcecie zobaczyć o co w nich chodzi, kliknijcie na daną nazwę! Po kilku godzinach spędzonych na watahowym chacie zauważyłam, że Butelka naprawdę się przyjęła :P Druga to Sojusze i Wrogowie. Poszukałam kilku aktywnych watah i zaprosiłam je do sojuszu z nami. Jeśli znacie jakąś aktywną watahę, piszcie! I jeszcze ostatnia, najbardziej rozwinięta to Kalendarzyk. Są tam napisane wszystkie święta watahy. Napracowałam się przy nim ;p


Po trzecie usunęłam wszystkie wilki, które nie napisały mi, że nadal chcą należeć do watahy. Będą mogły one powrócić, jednak będą musiały napisać op. o przepraszaniu Zuko i ponownym dołączeniu.


A teraz podsumowanie liczby waszych opowiadań z września/października:

Zuko (5)

Yuko (3)

Max (2)

┗¦¦¦┛

Te wilki mają napisane wszystkie podstawowe op.


Diana (1)

Jace (1)

Toby (1)

Kiba (0)

Shadow (0)

Flou (0)

Kiiyuko (0)

Sara (0)

Miyu (0)

┗¦¦¦┛

Te wilki mają tylko 1 opowiadanie (lub 0), więc muszą pisać ich więcej!


Wszystkie opowiadania zostaną pomnożone przez 2, a następnie dodaję tę sumę do waszych Galeonów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony