Od Indili ‘’Rocznica watahy’’

‘’Z okazji rocznicy watahy każdy członek wylosuję imię innego wilka, tej właśnie osobie będziecie musieli kupić prezent…’’ – cytowałam sobie to zdanie które wypowiedział Zuko. Miałam dać prezent jakiejś waderze o imieniu ‘’Miyu’’chociaż wcale jej nie znam. No cóż… na razie muszę jej kupić jakiś prezent. Tylko gdzie go znaleźć? Zuko mówił o jakiejś Smoczej Ulicy, ale nie wiem gdzie to jest. Trochę to trwało, lecz w końcu znalazłam. Był to teren na którym mieściło się dużo jaskiń. Na szczęście w pierwszej napotkanej przeze mnie jaskini były różne ciekawe przedmioty. W pysku trzymałam sakiewkę w której było trzydzieści galeonów oraz cztery, które zarobiłam samodzielnie. Zaczęłam się rozglądać i wypatrywałam przedmiotów na które było mnie stać. Moja uwagę przykuło Jajo Towarzysza. Może wadera której mam dać owy przedmiot chciała by mieć jakiegoś towarzysza? A może na odwrót? Z resztą zobaczę jaka będzie jej reakcja. Kupiłam przedmiot, a następnie teleportowałam go do mojej jaskini, żeby go nie nieść przez całą drogę, gdyż nie wiadomo ile będzie trwać szukanie Miyu. Zaczęłam od najbliższych terenów, lecz każda napotkana wadera nie nazywała się Miyu. W końcu doszłam do jaskiń. Raczej nie będę chodzić do każdego jak jehowy, więc wejdę tylko do jednej jaskini i już zaczekam do jutro, gdyż niebo stawało się coraz ciemniejsze. Weszłam do jednej i od razu ujrzałam waderę.
- Czego tu szukasz? – zawarczała.
- Eee… to ty jesteś… Miyu? – zapytałam niepewnie. Wadera pokiwała głową, W tej chwili stworzyłam teleport do mojej jaskini w której umieściłam prezent. Po chwili z teleportu wyskoczyło Jajo Towarzysza. – To dla ciebie. – rzekłam niepewna siebie.
Miyu przyjrzała się przedmiotowi i spojrzała na mnie.
- Dzięki… - odrzekła chłodno. – A teraz możesz już sobie iść.
Jak powiedziała tak zrobiłam. Wskoczyłam w teleport i byłam już w swojej jaskini.


Uwagi: "Owy" - piszę się "ów".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony