Od Zuko "Spotkanie cz.2" (cd. Indila)

-Super! - odpowiedziałem z zapałem.
Nowy członek watahy. Każdy wilk, nieważne czy szczeniak, czy dorosły, basior czy wadera, jest ważnym elementem grupy.
-Siłą wilka jest wataha, a siłą watahy jest wilk, prawda? - zagadnęła wadera.
-Sama to wymyśliłaś? Tak czy tak, to prawda. Masz rację. Tak w ogóle jestem Zuko. Alfa Watahy Ciemnej Nocy.
-Zuko, tak? A ja nazywam się Indila. Możesz mówić mi Indi, w skrócie.
-Piękne imię - skomplementowałem ją. - Może chcesz pozwiedzać różne tereny? Może jaskinie? Wybierzesz jakąś dla siebie.
-W takim razie chodźmy.
Po drodze opowiadałem dla Indi o watasze:
-...Wataha powstała mniej więcej rok temu. Kilka miesięcy temu, mieliśmy wojnę z obcymi watahami. Później nasz ranking spadł, jednak po wakacjach nastąpiła reaktywacja. Mamy mniej więcej 15 wilków...

<Indila? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony