Od Zuko "Święta, święta, święta!" (cd. chętny/a)

Napełniony optymizmem przemierzałem tereny watahy. Dziś święta! Cudowny okres, pełno dekoracji... ale gdzie one są? Zacząłem rozglądać się bardzo dokładnie. Nic. Te same tereny co zawsze. Natychmiast postanowiłem wezwać wszystkich członków watahy. W tym celu zawyłem. Po kilku minutach na moich oczach ukazały się wilki.
-Hej... co się dzieje? - zapytał Tobi.
-Kto wie, jaki mamy dziś dzień? - odpowiedziałem pytaniem.
-Nie wiem... - mruknęła Yuko. - Wilkilia?
-Właśnie! - powiedziałem. - A gdzie są dekoracje?
-Jakie dekoracje? - zapytały wszystkie wilki.
-Jak to jakie? Ś w i ą t e c z n e! Większość czasu spędzamy w Magicznym Lesie, prawda? A więc zabieramy się do ozdabiania!
Wilki, choć niechętnie, zaczęły świątecznie ozdabiać las. Postanowiłem im pomóc. Najpierw podszedłem do Yuko, ponieważ ciekawiło mnie, jak ozdabia Magiczny Las.
-Jak tam u ciebie? - zapytałem ją. - Pomóc ci?
-Jeśli chcesz, pewnie.
Zawiesiłem kilka lampek, a następnie udałem się do innych wilków. W końcu im też trzeba pomóc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony