Od Indili ‘’Spotkanie’’ (cd. chętny)

Uśmiechnęłam się pod nosem słuchając Zuko. Nie spodziewałam się, iż prędko znajdę miejsce dla siebie. Po pewnym czasie znaleźliśmy się na łące.
- To Zwyczajna Łąka, jeden z terenów należących do naszej watahy. Z pewnością domyślasz się czemu się tak nazywa. – rzekł uśmiechając się i poszliśmy dalej odwiedzając różne tereny. W końcu doszliśmy do jaskiń.
- Teraz wybierz którąś z tych jaskiń. – rzekł – Na początek jaskinia numer jeden. –dodał i weszliśmy do jaskini.
Jaskinia była bardzo ogromna i na dodatek bardzo ładna. Od razu przypadła mi do gustu.
- Jeżeli ci się nie podoba możesz ją zmienić. – powiedział Zuko
Nie, ta mi się podoba. – odpowiedziałam. 
Basior lekko się zdziwił, ale zostawił mnie w jaskini samą. Zaczęłam się po niej chwilę błąkać, lecz sen dawał się we znaki. Zaczęłam szukać jakiegoś konta, lecz i tak nie musiałam się trudzić, znalazłam. Ułożyłam się wygodnie i zasnęłam.
***
Otworzyłam gwałtownie oczy. Z dworu wydobywał się czyjś głos. Nie mogłam rozpoznać czyj… z resztą i tak nikogo nie znam! Wstałam i przeciągnęłam się ziewając. Podeszłam do wyjścia jaskini. Blask słońca mnie oślepiał, lecz odzyskałam wzrok. Spojrzałam w kierunku skąd dobywał się hałas. 


<Ktoś?>


Uwagi: Brak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony