Od Chrystalis "Spotkanie " cz.2 Cd. Indila

Otworzyłam oczy powoli i zauważyłam że już nie leżę na ziemi tylko w jaskini .. cudzej .
-Gdzie ja jestem ? - Spytałam.
-W mojej jaskini , pomogłam ci .-Powiedziała cicho i spokojnie.
Ja nic nie powiedziałam jedynie położyłam łeb na swoim łbie . 
-Co się stało? - Spytałam półprzytomnie .
- Usłyszałam hałasy , wyjrzałam zza jaskini a tam ty leżałaś cała we krwi . -Przyniosła po chwili coś na kształt wody .
Spojrzałam na tą ciecz krzywo . 
-Spokojnie , nie musisz tego pić.-Polała mi to po ranach , ja zacisnęłam zęby .
-Nie bolało tak bardzo - mruknęłam .
-Nie ma za co -Uśmiechnęła się.
-To nie będę przeszkadzać . Pa- Powiedziałam zsuwając się z kamienia na którym leżałam.
-Jak ci to się stało ? - Spytała.
-Długa historia... ale to "coś" co mnie atakowało było olbrzymie i o dziwo jakoś mnie oszczędziło. - Zamyśliłam się a Indii patrzyła przed siebie w ciszy.
-Uważaj na siebie . -Powiedziałam .
Poszłam powoli przed siebie , otrzepałam się i właśnie miałam iść. 
-Indii? -Spytałam zatrzymując się tuż przed jaskinią.
-Tak? - Spytała.
-Dziękuję. - Powiedziałam przyjaźnie.
<Indii? I ta historia z potworem nie wzięła się od czapy , napisałam opko ale Zuko go nie dodał> 

Uwagi: Pisz więcej akcji, a mniej dialogów. I popracuj nad tymi dialogami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony