Od Kiiyuko - "Zostać czy wyjechać?" cz.1 (cd. Miyu)

Dzisiaj nastał sądny dzień. Uznałam, że nie mam co tu robić. To nie miejsce dla mnie. Wynoszę się stąd.
Spakowałam wszystkie swoje rzeczy i zawinęłam w chuście po czym zarzuciłam na ramię. Wyszłam z jaskini.
Najtrudniej było pożegnać się ze wszystkimi. Konkretniej z tymi, którzy byli mi bliżsi. Najpierw poszłam do Shy, i starając się być twarda powiedziałam, że odchodzę. Idąc w kierunku innych jaskiń, rozkleiłam się kompletnie. Wbiegłam do jaskini Zack'a, powiedziałam wszystko i mocno go przytuliłam. Był trochę zszokowany, namawiał mnie do zostania, ale w końcu odpuścił. Wyszłam i miałam zamiar skierować się do jaskini Indili, gdy nagle jakiś głos mnie przestraszył.
- Co ty robisz?
- Odchodzę - pociągnęłam nosem. Spojrzałam na wilka. Okazało się, że to Miyu.
- A czemu?
- N-nie pasuję tu...


<Miyu? Sry że krótkie>

Uwagi: Krótkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony