Od Zack'a Śmigus-Dyngus (cd. Kiiyuko/Max)

 Wcześnie wstałem. Poszedłem się napić. Zorientowałem się że dziś Lany Poniedziałek! Od razu poszedłem napełnić moja bazuke. Pobiegłem do jaskini Max'a. Jeszcze spał. Nachyliłem się do niego i powiedziałem Śmigus-Dungus! I woda z bazuki znalazła się na jego pyszczku. On zaś się gwałtownie obudził i zaczął nawoływać swoją "tajną broń":
-Kii! Mokry Alarm! Mokry Alarm!
A ona wyskakuje z wężem ogrodowym i na mnie!
-Hahahahaha łyso ci?! -Powiedział dumny i zadowolony Max. Ja zaś podkuliłem ogon i powiedziałem:
-To jeszcze nie koniec!

 <Max, Kii wojna! XDD>

Uwagi: Przed "że" stawiamy przecinek. "Nachyliłem się do niego i powiedziałem Śmigus-Dungus!" Lepiej byłoby napisać:
"Nachyliłem się do niego i powiedziałem:
- Śmigus-Dyngus!" Po myślniku dajemy spację. Czasem powtarzasz wyrazy, np. "Powiedział" Możesz zastąpić je czymś innym (rzekł, mruknął itp.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony