Od Aanga "Dołączenie" (cd. Zuko)

Nie wiedziałem co robić. W domu już nikogo nie znajdę, po za Momo, który łupał teraz orzeszka.
Postanowiłem iść przed siebie, aż coś znajdę.
-Momo idziemy!-powiedziałem
Momo zjadł orzecha i pobiegł za mną.
Nie wiem dokładnie ile szedłem ale miesiąc to na pewno.
Zatrzymywałem się w ciekawszych miejscach. Ujeżdżałem karpie koi, skakałem z gór do wody i ćwiczyłem latanie.
Szedłem plażą a moje oczy zobaczyły czarno-czerwonego wilka który biegnie w moją stronę.
Przestraszyłem się go trochę, nigdy nie przepadałem za kimś z żywiołem ognia.
Zacząłem uciekać. Nieznany wilk biegł za mną.
-Zaczekaj!-zawołał
Zatrzymałem się.
-Co chcesz?-zapytałem go
-Co ty tu robisz?-zapytał mnie-jesteś za mały na łażenie samemu
I tak nie miałem mu co powiedzieć.
-Jestem sierotą-odpowiedziałem
-Chcesz dołączyć do Watahy Ciemnej Nocy?
-No dobra...
-Świetnie.
-Jestem Zuko. A ty?
-Jestem Aang
Podszedł do mnie Momo. Wskoczył na mnie.
-O a czy Momo może też dołączyć?
-Pewnie
Zuko pogłaskał go i pobiegł.


<Zuko: "Oddal" XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony