Od Zuko "Założenie Watahy Ciemnej Nocy"

Ciągle podróżowałem, nocowałem pod drzewami, polowałem tylko na mniejszą zwierzynę, ponieważ nie zawracałem po większą, zakopaną. Zobaczyłem w oddali góry.
"Trochę wspinaczki nie zaszkodzi"-pomyślałem.
Szedłem do tych gór, a gdy się wspiąłem zobaczyłem piękny widok:

Słońce akurat zachodziło. Było tam sporo zająców, strumyk i jezioro, łąka na której można było odpoczywać godzinami. Jednym słowem: ideał. Idealne miejsce do mieszkania. Właśnie takiego miejsca szukałem. Szedłem dalej przez ciągle piękne widoki.




Pomyślałem:
"Widoki piękne, dużo miejsca i zwierzyny. Samotności nie lubię. Może bym założył watahę?"
Szedłem dalej i zobaczyłem przepiękny księżyc.
"Tak. Nazwę ją Wataha Ciemnej Nocy".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony