Od Ice "Dołączenie do watahy"

Szłam po jakimś zimowym terenie, w którym czułam się bardzo dobrze.
Nagle zauważyłam jakąś piękną gwiazdę na niebie. Patrzyłam się na nią
i szłam w jej kierunku. W oddali zauważyłam dosyć wysokie góry.
"No cóż..."-pomyślałam i się na nie wdrapałam
 Zobaczyłam żółty las, plaże, park i wiele innych fajnych rzeczy.
Na dole gór dostrzegłam wilki, które się bawią.
Ześlizgnęłam się do nich.
-Cześć!-wołałam z daleka
-Jakaś starsza wadera wstała i podeszła do mnie
-Witaj. Nigdy cię tu nie widziałam
-Bo dopiero tu przyszłam. Jestem Ice
-Ice...piękne imię-powiedziała wadera-masz watahę?
-Niestety nie mam...
-To może dołączysz do naszej? Nazywa się Wataha Ciemnej Nocy
-Super.
-A zapomniałam. Jestem Katarina ale mów mi Kati
Wilki bawiły się dalej a Kati oprowadzała mnie po terenach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony