:(

Hej...
Ostatnio na chacie zauważyłem, że ktoś o nicku "Vapper" obraża mnie i moją watahę. Oskarżyła mnie o ściąganie m.in.: Opowiadań, pomysłów, zdjęć, nicków wilków i innych rzeczy. A nawet o hymn (który jest dość sławną piosenką na youtube) i... założenie Aska. Otóż założyłem aska 2 miesiące przed tamtą watahą. Przyznałem się, że op. Od Solaris'a jest podobne. Pisaliśmy e-maile (których treści nie podam, chociaż ona podała dla swojej watahy i to bez mojej zgody), w których pisała, że wilki, motta itp są takie same. Jednak podam część e-maila mojego i jej, żebyście wiedzieli o cho chodzi:
Od innej watahy: Nie wierzę w aż taki zbieg okoliczności, by WSZYSTKO było takie samo. Mało tego: wiem, że jest to skopiowane od razu z [nazwa watahy], bo wątpię, aby przypadkiem było, aby mieszczące się tam cytaty były takie same, zakładki, tereny, ogólny układ bloga, pomysł na reklamę na Zapytaju, założenie Aska... [...] To jest kopia [znowu nazwa]. Gdybyś miał te same pomysły, to byłbyś [imię alfy tamtej watahy], ale nie jesteś. A skąd takie same treści w opowiadaniach? Wątpię, byś miał IDEALNIE taki sam styl pisania i pomysły. To jest wręcz niewykonalne.
Wiedz, że jeśli nie usuniesz bloga możesz mieć z tego kłopoty. [...]
Moja odpowiedź: Do mojej watahy dołączyły 4 osoby zanim ją zablokowałem. Dlaczego zrobiłem prywatnego bloga nie powiem, [...]. Z tymi terenami...Wpisujesz co chcesz w google [..]. I z magicznym sklepem tak samo: Chcesz mieć amulet to go wspisujesz, jakiś eliksir to wpiszesz "Eliksir" i jest tego 100... [...] Podam przykładowe Motto które jest w mojej watasze.. Motto Solaris'a: "Wielka władza ciąży się z wielką odpowiedzialnością" OGLĄDAŁEM FILM (z Gothic'a :D) i pomyślałem, że mądre - wziąłem. Proszę - https://www.youtube.com/watch?v=bK7SSfOix5A 5.47 minuta. Fakt, mówią tam "Wielka siła to wielka odpowiedzialność", ale skojarzyłem sobie tak. Jak mówię INNE MOTTA TO INNE WILKI I INNI LUDZIE! I [...] o co wam chodzi - może i blog jest młodszy od WZP, ALE ASKA ZAŁOŻYŁEM PRZED WZP i inne strony tak samo! 

Jak widzicie oskarżyli mnie o sciąganie. "Ostrzegli" też, że mogę mieć kłopoty. Pewnie będziecie chcieli linka do tej watahy, ale na razie wam nie podam. Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie i chyba zrobię ankietę czy ma być z nimi wojna.
To na tyle, chyba kłotnia z nimi nadal trwa więc inne informacje podam kiedy indziej.

PS: Dzięki dla tamtej watahy, że nanieśli na moją złą sławę i  przez nią już nikt nie tu dołączy

~Zuko



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony