Od Ezio "Ćwiczenia cz1" (cd. Katarina)

Słońce wstawało, a ja wraz z nim. Dzień zaczynał się pięknie. Zjadłem śniadanie i nakarmiłem Broma. Od dołączenia do watahy miałem co raz mniej misji, bo rozstałem się z moim dowódcą. Myślałem co dzisiaj porobić. Do mojej jaskini zapukała Katarina. Otworzyłem jej
-Cześć - powiedziała, jak to ona przyjaźnie - mogę wejść?
-Jasne, wchodź...-odpowiedziałem i pokazałem gest, żeby weszła
Usiedliśmy na kanapie.
-Tak się zastanawiam...-zaczęła-Zuko teraz cały czas spędza z Savanną a szczeniaki bawią się ze sobą...nudzi mi się
-Witamy w klubie...
-Podobno jesteś Assassinem?
-Racja jestem-odpowiedziałem dumnie pokazując ukryte ostrze i inne bronie
-A...ja też mogę?
Nastała cisza.
-Chcesz być Assassinką?-zapytałem w końcu
-Tak-odpowiedziała pewnie
-Dobra, znajdę jakiś strój i zaczniemy szkolenie
Wstałem i poszedłem do mojego pokoju. Szukałem jakiegoś damskiego, w miarę czystego stroju i po 10 minutach znalazłem go. Otrzepałem strój z kurzu i wróciłem do Kati.
-Powinien na ciebie pasować... przymierz
Wadera poprosiła mnie o pomoc i się zgodziłem. Minęło trochę czasu, ale udało się.
-To co robimy?-zapytała
-Nauczę cię kilku podstaw, chodź
Wybiegłem z jaskini i wskazałem, żeby biegła za mną. Szliśmy do wysokiego klifu.
-Na początek coś łatwego...-szepnąłem
-Okej... po co się wspinamy?
Czekałem z odpowiedzią, aż doszliśmy na samą górę klifu.
-Widzisz tamte jezioro?-zapytałem
-Widzę?
-Kucaj i skacz energicznie
Jak powiedziałem tak zrobiła. Pokazałem jej jak to robić poprawnie.
-Teraz skacz.
-CO?!
-No skacz...-powiedziałem obojętnie i skoczyłem do jeziora na dole

<Katarina?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony