Od Zuko "Miłość? cz3"

Słońce zachodziło, poszliśmy do Różowego Lasu. Przeszliśmy przez delikatny strumyk. Obok drzewa rozłożyłem kocyk, położyłem koszyk ze stekami i poprosiłem, żeby usiadła. Ja usiadłem po niej.
-Chcesz wędzonego, surowego, pieczonego, czy smażonego?-zapytałem grzebiąc w koszyku
-W zasadzie to jestem już najedzona. Ta pizza była ogromna!
-Aha-powiedziałem kładąc się
Wadera też się położyła. Zbliżyliśmy się do siebie i patrzyliśmy na gwiazdy. Wszystko było idealne.
Nie chciałem dłużej czekać, chociaż trochę się wstydziłem. Wstałem, wyjąłem z koszyka pudełeczko w którym był naszyjnik z inicjałami Z  S. Z=Zuko, S=Savanna. Uklęknąłem  przed waderą a ona wstała.
-Savanno, czy uczynisz mi ten zaszczyt i wyjdziesz za mnie?-zapytałem
Wadera chyba od razu znała odpowiedź.
-Tak!
Kiedy to powiedziała wstałem i założyłem jej naszyjnik. Wadera była wyraźnie ucieszona, ja tak samo. Patrzyła przez chwilę na naszyjnik a następnie mnie krótko pocałowała. Potem ja tyle, że znacznie dłużej. Następnego dnia, ja zaprosiłem wszystkie basiory a ona wszystkie wadery. Odbył się ślub. Savanna i ja zostaliśmy Alfami.

The End

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony