Od Max'a "Wycieczka cz.3"

Obudziłem się dość wcześnie, dużo przed czasem. Toby jeszcze spał nie chciałem go budzić. Miałem piękny sen. Może dlatego,że śniło mi się masło? Chodziłem w kółko i coś cichutko nuciłem pod nosem. Po około godzinie Toby wreszcie wstał.
-Już myślałem,że się nie obudzisz.- Powiedziałem do niego uśmiechnięty.On się tylko na mnie spojrzał ,jakby chciał spać dalej. Wstał i powiedział ;
-Rusz dupę i chodź się umyć.- Powiedział trochę zły. Myślałem ,że może się obraził,ale chyba miał tylko zły dzień.
****
Gdy wszyscy byli gotowi i najedzeni wyruszyliśmy. Doszliśmy do gór. Jak zwykle musiałem się o coś potknąć. Lecz nie tylko ja. Chyba tylko Zuko się nie obalał. Ktoś podrzucił pomysł ,żeby wejść na góry. Widoki były cudowne! Albo to ja za bardzo się podniecałem. Jednak cały czas miałem wrażenie ,że zaraz ktoś spadnie. Najprawdopodobniej ja,ale szedłem dalej. Nareszcie po dość długiej chwili, udało się wszystkim wejść. Tam było pięknie. Gdybym nie bał się ,że się zabiję to bym tam chyba zamieszkał.Jednak myślami byłem trochę gdzie indziej. Patrzeliśmy wszyscy zadowoleniem ,że udało się nam wejść i popatrzeć na widok z góry.
-Nie chcesz skoczyć? - Zapytał się Toby.
-Ym, nie dzięki.- Odszedłem od niego. Jeszcze by mnie zepchnął. Gdzieś z tyłu była Yuko. Podszedłem od niej i się jej zapytałem czy kupiła mi nutelle. Trochę się śmiała pod nosem. Tak jak ja. Siedzieliśmy wszyscy jeszcze trochę i uznaliśmy ,że pora z chodzić.Szkoda bo widoki były wspaniałe.
****
Gdy był już czas powrotu do jaskiń założyłem słuchawki i poszedłem do jaskini. Uważałem ten dzień za udany. Jednak ciągle się zastanawiałem czy w jakiś sposób uraziłem Tobiego. A może powiedziałem coś przez sen? E, nie ważne. Wolałem myśleć gdzie jutro pójdziemy.


Uwagi: Ortograficznych, językowych itd. nie ma. Jednak mam uwagi co do dialogów: Po zdaniu wypowiedzianym przez kogoś, pisz myślnik, a potem z małej litery komentarz on narratora i dopiero potem kropkę (np.: Już myślałem, że się nie obudzisz - powiedziałem do niego uśmiechnięty). Poza tym po pytaniu w dialogu nie piszemy "się" (Nie chcesz skończyć? - zapytał się Toby). W końcu on nie pyta SIEBIE tylko CIEBIE. A więc albo "zapytał mnie Toby", albo "zapytał Toby".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony