Od Toby'ego "Zakład cz.3" (cd. Max)

Stał przede mną i tarasował mi drogę.Popchnąłęm go ,a on poleciał na pysk ,jednakże odpowiedziałem mu-
-Ok.Mam na imię Toby mam 2 lata.Tyle wystarczy?-Spytałem ,a on zmarszczył brwi -
-Nie.No wiesz całą historię i takie tam...-Wzruszyłem ramionami i zaczął mówić -
-Jak ja i moja siostra mieliśmy 6 miesięcy do watahy przybył nowy basior.Po 2 dniach zabił moich rodziców ,a nas wypędził.Byliśmy w najdalszej części lasu ,kiedy usłyszaliśmy ujadanie psów i gadanie ludzi , więc zaczęliśmy uciekać ,ale postrzelili Blu .Szybko weszliśmy do nory ,gdzie psy nie mogły się dostać.Spędziliśmy tam dwa dni ,a przez ten czas szukałem ochłapów ,żeby przeżyć.Niestety pewnego dnia wróciłem ,ale zastałem ,tylko rozszarpane ciało...Potem chodziłem po lesie ,aż spotkałem Zuko ,a potem dołączyłem.-Opowiedziałem całą historie ,aż dotarliśmy na miejsce .Staliśmy na środku pięknej polany ,ale polana należała do watahy Krwawego Diamentu ,naszczęście on o tym nie wiedział ,bo by chyba oszalał...Po chwili jednak usłyszałem wycie ,wycie zwiadowcy.Naszczęście uciekliśmy spowrotem na tereny naszej watahy-
-Ej ,co Ci tak łapa drga?-Spytał Max-
-Mam zespół Touretta.
-Jakiego taboreta?
-Touretta deklu!
-Chcesz krzesło ?
-Dobijcie mnie ...
-Krzesłem turku?-Wkurzył mnie strasznie chciałem mu przyłożyć ,ale zakład...-
-E,ja się przedstawiłem teraz ty.


Uwagi: Kiedy ze zdania chcesz zrobić dialog, nie pisz myślnika, lecz dwukropek (odpowiedziałem mu:). Źle napisałaś "usłyszaliśmy", piszemy "usłyszeliśmy". "Na szczęście" piszemy oddzielnie. Poza tym napisałeś te dwa wyrazy blisko siebie - staraj się nie używać często tych samych słów. "Z powrotem" pisze się oddzielnie i przez "z".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony