Podsumowanie listopada!

Uwaga! Bardzo przepraszam za to, że tło jest biało-szare, jednak na chwilę oceną nie mogę tego zmienić!
Kilka spraw się uzbierało.
Po pierwsze pewnie każdy zauważył nowy wygląd watahy. Pojawi się ankieta, czy wam się podoba. Mam nadzieję, że tak bo graficzka to robiąca naprawdę się napracowała! Ale niestety są też minusy, głównie z mojej winy, bo nie mogę dopasować koloru do tła bloga. Tak czy siak, różnica jest chyba niewielka c:

Po drugie zapewne zauważyliście to, że przez kilka dni mnie nie było. Mam proste wytłumaczenie: nie miałem internetu! Mimo to, nawet jeśli nie wchodzę, piszcie opowiadania. Zapewniam was, że jeśli wejdę, wstawię je, a tak, skrzynka pocztowa zawierała tylko pajęczynę i karalucha! xD

Po trzecie zauważyłem, że 60% watahy to wilki mroczne, bratające się z demonami, nienawidzące większości świata, itd. Ponadto, piszą one opowiadania, w których się biją i przezywają :/ Narusza to punkty regulaminu (nie bij wilka, nie przezywaj innych itd.), więc postanowiłem, że "demoniczne" wilki nie będą już mogły dołączać. A więc: kochające zabijać, nie znające litości, itp. 3 PSYCHICZNE WILKI, KONIEC!

Po czwarte nabór wilków do watahy został zamknięty. Mimo, iż wataha liczy dosyć mało wilków, moim zdaniem, liczba ta jest dobra. Jednak zamierzam zrobić "reset" watahy, więc nieaktywne wilki zostaną usunięte. Będzie to polegało na tym, że wilki, które chcą zostać w watasze, będą musiały napisać formularz od nowa. Na razie go nie piszcie, ponieważ chcę w nim nanieść pewne zmiany.
Liczba opowiadań z listopada
Max (4) - GRATULACJE!
Yuko (4) - GRATULACJE!
Leniwa Alfa Zuko (2)
Alice (2)
Jace (2)
Miyu (2)
┗¦¦¦┛
Te wilki są przykładem dla innych. Dodatkowo, wilki, które dostały przyrostek
"GRATULACJE!" otrzymają +10 Galeonów.


Diana (1)
Indila (1)
Shadow (1)
Toby (1)
Vanessa (1)
┗¦¦¦┛
U tych wilków nie jest źle, ale i nie jest najlepiej. Muszą one napisać jeszcze co najmniej
jedno opowiadanie.

Jeśli nie ma tu jakiegoś wilka, oznacza to, że nie napisał on pierwszego opowiadania

(o dołączeniu) w ciągu 3 dni, więc zostanie on wydalony z watahy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony