Od Vanessy "Równi sobie cz.1" (Cd. Shadow)

Kroczyłam przez las patrząc z wyższością jak każde zwierzę, nawet mucha, ucieka przede mną. W końcu każdy już mnie zna jako podłą morderczynię.
Na moim pysku zaigrał paskudny uśmieszek. Wbiłam pazury w ziemię.
***
Biegłam między kępami suchych traw na jakimś polu, łące, czy co to tam było. W pewnym momencie poczułam ostre uderzenie w bark. Obok mnie przebiegł nieznajomy basior, nawet nie zatrzymał się żeby przeprosić. 
Pognałam za nim. Dopadłam go w parę sekund, i z zaskoczenia powaliłam na ziemię. Przycisnęłam łapę do jego klatki piersiowej.
- Nie wolno traktować Pani Mroku tak nieładnie - spojrzałam na niego zimno. - Przeproś.
- Wal się - plunął mi w twarz i się wyrwał. Uderzył mnie z barku i uchylił się przed moim ciosem. Okręciłam się wokół własnej osi i posłałam mu piękny plaskacz. Basior warknął i złapał mnie za łapę gdy podskakiwałam, wskutek czemu uderzyłam o ziemię. Tego było za wiele. Skoczyłam na tego parszywca i przycisnęłam nóż do jego szyi. Tak mocno, że pojawiło się parę kropel krwi.
- I co? - zapytałam szyderczo.
- I g**** - prychnął. Przetoczył się nade mną przez co ja znalazłam się teraz pod nim.
- A ty co powiesz? - zbliżył się do mnie.
- TO! - z całej siły uderzyłam go w brzuch, odpychając od siebie. Popchnęłam go na drzewo; zaczęliśmy mocować się ze sobą. Raz ja byłam pod nim, raz on pode mną. Gdy byłam w lepszej pozycji, chwyciłam go za gardło i zaczęłam dusić. On rąbnął mnie w szczękę. Odskoczyliśmy od siebie, dysząc.
Widać było, oboje nabraliśmy do siebie trochę szacunku.
- W końcu znalazłam równego sobie - moje tęczówki poruszyły się delikatnie. - Vanessa, matole.
- Shadow, debilko.
Równocześnie kiwnęliśmy głowami, a na naszych pyskach zagościły delikatne uśmiechy.


< Shadow? :* >


Uwagi: Opowiadanie byłoby świetne, gdyby nie ta przemoc. Bicie się, przeklinanie, obrażanie itd. nie wpływają dobrze na wygląd watahy :/ Tak więc jeśli kolejne twoje op. też takie będą, nie zostaną wstawione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony