Od Diany ,,Rocznica watahy i prezenty cz.1"(cd.Shadow)

Dobra. Prezenty. Shadow. Kurczę... Zaczęłam chodzić w kółko po jaskini rozmyślając. Może najpierw ustalę jaki on jest. No dobra... Waleczny,gwałtowny,lubi zabijać. Mniej więcej taki opis. Dobra,więc to już mam. Teraz... Co mogłoby mu się spodobać? Coś dzięki czemu wzrosną jego umiejętności i moc. Hm... 
-MAM!-krzyknęłam na całą jaskinię. 
Po czym wybiegłam z niej. Skierowałam się na Smoczą ulicę. Weszłam do sklepu. Od razu zaczęłam przemieszczać się między półkami w poszukiwaniu Naszyjniku Mocy lub Talizmanu Umiejętności. Z tego co wiem,oba kosztują tyle samo. 30. Okej... Ale nie mogłam się zdecydować co kupić. Zaczęłam obliczać. Wystarczy mi. Okej... W końcu znalazłam oba przedmioty. Kupiłam oba. A co tam. Pobiegłam znaleźć Shadow. Nie zajęło mi to dużo czasu. 
-Hej-przywitałam się wesoło.
-Ta... Cześć. Czego chcesz?-mruknął.
-Mam dla ciebie prezent...
Wręczyłam mu oba naszyjniki.
<Shy?>


Uwagi: Przed i po myślnikach stawiaj spację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony