Od Shadow „Wyzwania” cz. 1 (c. d Zuko lub Indila)

Przechadzałem się po terenach watahy rozmyślając o wyzwaniach. „Które z nich wybrać” zastanawiałem się. Zdecydowałem się i poszedłem szkuaać Indi. Była niedaleko. Zabrałem line i szmate. Zaczaiłem się, tałem się niewidzialny i podeszłęm bardzo cicho do niej. Zarzuciłem line na jej łąpy które od razu się zawiązały. Pędem zawiązywałem liny, a gdy już zawiązałem rozdarłem szmatę na pół. Jedną częścią zawiązełem jej oczy, a drugą zawiązałem pysk. Czułęm się jak przestępca. Zaciągnełem zawiązaną Indi do jaskini alfy. Zuko nie był w niej. Miałem czas. „Możę zrobię dwa wyzwania za jednym zamachem?” Pomyślałem. „Raz kozie śmierć” poczułem rumieniec na mojej twarzy. Przynajmniej nie będzie widziała. Pocałowałem ją. Zaczeła się wiercić a ja usłyszałem kroki. To pewnie  Zuko.
<Indi? Zuko?> 


Uwagi: "Szkuaać"? Źle napisane słowa: Szmate (szmatę), tałem (stałem?), podeszłęm (podszedłem), łąpy (łapy), zawiązełem (zawiązałem), czułęm (czułem), zaciągnełem (zaciągnąłem), możę (może), zaczeła (zaczęła). Zawsze po napisaniu opowiadania, przed wysłaniem, kliknij "SPRAWDŹ PISOWNIĘ" (zazwyczaj jest to takie "ABC"), aby upewnić się, czy dobrze napisałeś wyraz.
PS: Wiem, że takie było twoje wyzwanie, ale pojechałeś ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony