Od Yuko „Dziennik” nr. 1 (chętny)

Dzień jak co dzień. Około południa wyszłam na spacer po terenach watahy. Cisza uspokajała moje zmysły. Ziemia była twarda i nie pozostawiała śladów łap. Co najwyżej pazurów .Gdy przechodziłam obok lasu potknęłam się o coś. Był to arkusz papieru spleciony razem sznurkiem. Papier był poplamiony atramentem zmieszanym z krwią. Z nieczytelnych napisów przeczytałam tylko Dzi nik nr. 13. Uzupełniłam wyraz i wyszło mi Dziennik nr. 13. Zaciekawiona, co się kryje w środku zabrałam go w pysk. Poczułam twarde kartki zmarznięte od mrozu. Popędziłam w stronę jaskini. Po kilkudziesięciu minutach dotarłam do jaskini. Usiadłam tak aby światło oświetlało dziennik. Przewróciłam stronę. Pisało tam czarnym atramentem „Oni na mnie patrzą, są coraz bliżej” a pod tym napis „Nie powinienem go pisać ale muszę… mój ostatni dziennik” ,było to niepokojące. Ale pomyślałam że to może być jakiś taki wstęp do książki. Na następnej stronie było „Zaawansowana magia i posługa żywiołami” były tam różne poradniki- jak się przeteleportować, jak wejść w przedmiot, jak ożywić wilka, jak wejść do umysłu itd. Wczytałam się. Po paru godzinach spędzonych jak mól książkowy doszłam do rozdziału „Magiczne zwierzęta” książka była na tyle ciekawa że nim się obejrzałam był już ranek. Nie przeczytałam jeszcze ćwierci tej książki. Była bardzo gruba. Na niektórych stronach czasem pismo się urywało i pisało np. „Zbliżają się” lub „Nie chcę tego”. Nastało popołudnie. Stałam się głodna. Zamknęłam w końcu dziennik i poszłam po coś do jedzenia. „Jeżeli jest to dziennik nr. 13 i jego ostatni to musi być ich więcej” myślałam „a co jeżeli ktoś z watahy ma dziennik?”. Zabrałam mój koszyk, włożyłam do jednego dziennik i spróbowałam je założyć na siebie. Koniec końców się udało… cudem. Wyszłam z jaskini. Zaczęłam węszyć jakiegoś wilka. Szukałam go kilkanaście minut.

<Chętny? 
Jeżeli ktoś się zaciekawi tym op. Proszę o zapoznaniu się z tym, że każdy dziennik ma swoją tematykę i wylew jakiejś łapy/dłoni/kopyta/szponów, w niektórych okładka może być poszarpana>


Uwagi: Nie "pisało" tylko "było tam napisane".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony