Od Xendery „Życie” cz. 1

Urodziłam się podczas wojny dwóch watach. Wygrana liczniejszej watahy była gwarantowana. Miałam dwie siostry i czterech braci (jak podawano w moich aktach). Ja razem ze swoim rodzeństwem zostałam porwana przez wojowników liczniejszej watahy, wrzucona do nory z innymi szczeniakami i trzema opiekunkami, które były bite na oczach szczeniąt i nawet czasem zabijane przez strażników jak źle coś zrobiły. Poznałam wtedy o pół miesiąca starszego szczeniaka, który pochodził od innej watahy. Kiedy miałam dwa miesiące i pół zginął z rąk strażnika na tak zwanym „teście” w którym chodziło o tym czy się nadają na wojowników. Gdy miałam 3 miesiące nastał czas na mój test. Zadałam go nienagannie, lecz moje rodzeństwo nie miało takiego szczęścia. Nie chcę się chwalić, ale strażnik musiał odpuścić sobie pracy na miesiąc. Każdy, kto zdał test musiał mieć swojego nauczyciela. Mi się trafił dowódca głównego oddziału wojowników. Nie ma się czym chwalić. On traktował mnie jak zawodowego wojownika. Wiele razy trafiałam do medyka. Za tą mękę mam teraz doskonałą zdolność walki. Uciekłam z watahy po tym jak się dowiedziałam że każda wadera w wieku 1 roku i 4 mieś zostaje wybrana przez jakiegoś dorosłego wojownika aby „polepszyć kontakty małżeńskie”. Uciekłam w noc przed „wybieraniem”. Musiałam okradać watahy, wilki i stada ,aby przeżyć. W wieku dwóch lat odkryłam swoje żywioły, razem z tym przemiany. Natrafiałam na wiele przeróżnych watah. Dołanczałam, odchodziłam… Tak to już jest, było i będzie. Aby nie zgłupieć przez te wszystkie nowe imiona mówiłam do każdego Nutse. Asz w końcu natrfiłam na Watahe ciemnej nocy. Pierwszego kogo poznałam był zupełnie nowy członek którego też nazywałam Nutse. Lecz pewnej nocy poszedł i nie przyszedł. Był duchem mojego brata…

Uwagi: Przed którym, w którym itp. dajemy przecinek. "Zadałam go nienagannie" - "zadałaś" test? Chyba zdałaś. "Dołanczałam" - piszemy "dołączałam". "Asz" - nie ma takiego słowa. Jest "aż". Pomyliłaś się i napisałaś "natrfiłam" zamiast "natrafiłam". Nie pisze się "watahe" tylko "watahę". I ponieważ jest to nazwa watahy, to "Ciemnej Nocy" piszemy z dużej litery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony