Podsumowanie stycznia

Cześć wilczki moje!
Jak widać, już jestem, cały i zdrowy. Szczerze, nie chcę mi się pisać tego podsumowania, ale niestety muszę. Przez ostatni miesiąc nie działo się nic szczególnego, jednak, jak zawsze, coś jest.
1. Mamy nową moderatorkę - Kii / Van. Będzie ona wstawiała opowiadania, dlatego zapraszam do pisania również do niej!
2. Serdecznie przepraszam za tak wolne aktualizowanie niektórych zakładek (stanowisk, dodawanie Galeonów).
3. PRZYPOMINAM O KONKURSIE o narysowaniu wilka! Dlaczego na początku zgłosiły się 4 osoby, a nikt nie wysłał rysunku? (no może Max wysłał, ale go zgubiłem :d )


Liczba opowiadań w styczniu
Max- 5 (+10 Galeonów)
Diana- 2
Indi- 2
Shy- 2
Yuko- 2
Zack- 3 (+5 Galeonów)
Kiiyuko- 2
|___|
|
Te wilki są przykładem dla innych. Piszą opowiadania i ogólnie, są aktywne.

Zuko- 1 (tak, tak, mam tylko 1 opowiadanie, ale to dlatego, że w styczniu miałem bardzo mało internetu. I jeszcze ten wyjazd...)
Jace- 1
Miyu- 1
Bluella- 1
Xendera- 1
|___|
|
U tych wilków nie jest źle, ale i nie jest najlepiej. Jedno opowiadanie załatwiło by sprawę!

TOBI- 0
Szasta- 0
Alice- 0
Van- 0
Blackella- 0
Spaghetti-0
Kuna- 0
|___|
|
Masakra, wilki, masakra! Po co dołączaliście, skoro nie piszecie opowiadań?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony