Od Jace'a ,,Prezent cz.1 " (cd.Kiiyuko)

Ta... Robimy sobie prezenty. Jeeeej... Ja robię Kiiyuko. Ech... Co można dać takiej waderze? Wiem , pytanie zabrzmiało jakbym ją obrażał... Ale to nie tak. Mówię na wszelki wypadek. Zastanawiałem się i to dość długo. Hm... HMMM... Co ja jej mogę dać? Po długich rozmyślaniach wpadłem na pewien pomysł. Mam nadzieję , że się jej spodoba. Pobiegłem do sklepu i kupiłem to COŚ. Ładnie zapakowałem i ruszyłem na poszukiwania Kiiyuko. Znalazłem ją po pół godzinie. Huh...
-Cześć-przywitałem ją.
-O , hej-uśmiechnęła się.
-No , robimy sobie teraz te prezenty i ja mam coś dla ciebie...
Wyciągnąłem prezent. Otworzyła go. W środku było jajo towarzysza.
<Kiiyuko? Podoba się? XDDD>


Uwagi: Przed i po myślnikach stawiaj spację. "Jajo Towarzysza" to nazwa, więc piszemy to z dużej litery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony