Od Zuko "Prezent dla Indili."

Z okazji I Rocznicy WCN, wszyscy wylosowali dla siebie wilka, dla którego ma kupić prezent. Ja wylosowałem Indi. Nie znałem tej wadery za dobrze. Na Smoczej Ulicy zastanawiałem się co jej kupić. Wiedziałem, że jest nieśmiała i spokojna. Wszedłem do głównego Sklepu. Były tam przeróżne eliksiry, medaliony, talizmany, amulety i Fire wie co jeszcze. Zastanawiałem się co może chcieć 2 letnia wadera. Zdecydowałem w końcu, że pójdę do Sklepu Zoologicznego i kupię jej Jajo Towarzysza. Co się z niego wykluje - to już sprawa Indi.
Wyszedłem z głównego sklepu i wszedłem do Zoologicznego. Kupiłem Jajo Towarzysza. Wracając, spotkałem Indi. Postanowiłem dać jej prezent od razu.
-Indi? - zagadnąłem.
-Tak...? - spytała nieśmiało wadera.
-Proszę - wręczyłem jej prezent. - To dla ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony