Od Chrystalis "Nowe życie" cz. 1

Szłam powoli obok rzeczki w lesie . Myślałam sobie gdzie tak właściwie zmierzam , nagle ujrzałam ptaka . Od razu rzuciłam się w pogoń za nim , pędziłam tak szybko że aż prawie się przewracałam .Przewróciłam się o kamień i stoczyłam się po pagórku . Wstałam , otrzepałam się , rozglądałam się za ptakiem jednak nie było po nim śladu . Poszłam szukać sobie zajęcia pomyślałam że zajrzę do opuszczonej jaskini którą sobie przywłaszczyłam . Nic.. czarno, zimno , mokro i pusto . Postanowiłam się przewietrzyć, pooglądać chmury po prostu zrobić cokolwiek żeby się nie zanudzić. Podbiegłam na górę , zobaczyłam na dole grupkę wilków.
-W końcu !- Powiedziałam w myślach ciesząc się że w nareszcie nie jest tu tak pusto. Podeszłam przed siebie niepewnie kilka kroków , zatrzymałam się i nie wiedząc dlaczego nie potrafiłam się odezwać do nich. Chciałam się właśnie wycofać , stety niestety jeden z basiorów mnie zauważył. Spojrzał na mnie . 
- ...Cześć..? -Powiedziałam nieśmiało. 
-Witaj .- Powiedział przyjaźnie.
-Nie chciałam przeszkadzać. -Stwierdziłam po czym chciałam właśnie odejść.
- Właściwie to wcale nie przeszkadzasz. - Uśmiechnął się .
- Tak.. jestem Chrystalis - Starałam się powiedzieć to pewnie.
-Ja Zuko . - Spojrzał na mnie tak że nie wiedziałam czy mam się bać.-Co ty tu robisz?- Spytał z ciekawością.
- Wałęsam się .. -westchnęłam . 
-A może chcesz dołączyć do watahy?.-Spytał się .
-Tak..? Em.. tak . -Zaśmiałam się. Wilk nic nie powiedział odwrócił się i kiwnął głową na znak żebym za nim poszła . Tak zrobiłam , poprowadził mnie do innych wilków z jego watahy.Usiadłam obok czarno- brązowej wadery i spojrzałam na nią. 
-Jestem Indila -Powiedziała cicho.
-Ja Chrystalis. -Odpowiedziałam także spokojnie i cicho.
Zuko pokazał mi jaskinie , wybrałam sobie jedną . Jednak jeszcze do niej nie weszłam chciałam obejrzeć nocne niebo. Podeszła do mnie wadera usiadła ok. metr ode mnie .
-Hej.. -Powiedziałam cicho.
-Hejka. -Powiedziała uśmiechając się.-Jestem Aria Da Moon ale możesz mi mówić Aria.
- Ja jestem Chrystalis.Nic już nie mówiliśmy , położyłam się na plecach i oglądałam gwiazdy , to jedno z moich ulubionych zajęć. Zanim się obejrzałam zasnęłam na ziemi. 

Uwagi: Spację stawiamy PO przecinku/kropce, nie przed i po. Nie stawiasz przecinków tam, gdzie powinnaś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony