Od Kiiyuko "Wyzwania" cz.2

Tu w watasze, zaczynało mi się powoli nudzić. Nie miałam nic ciekawego do roboty. Postanowiłam więc wziąć się za następne wyzwanie. Chwilę pomyślałam i postanowiłam połączyć "Pocałuj każdego basiora" z "Pocałuj Maxa".
Był ranek, więc zapewne część płci brzydkiej spała w swoich jaskiniach.
Najpierw udałam się do jaskini Jace'a. Rzeczywiście, spał. Obudziłam go delikatnie.
- Kiiyuko? Co tu robisz? - mruknął niewyraźnie.
- No bo... Mam wyzwanie i muszę pocałować każdego basiora. Pozwolisz?
Kiwnął głową. Musnęłam jego usta swoimi i wyszłam.
Drugi na mojej liście był Toby. Udałam się do jego jaskini i postąpiłam tak samo jak z Jace'em.
W drodze do jaskini Szasty, napotkałam Shadow'a. Na horyzoncie widać było Van. Najwyraźniej szedł do niej. Mogę zaliczyć od razu trzecie wyzwanie - "Flirtuj z Shy przy Van"!
- Heej - rzekłam słodko do niego. - Co taki przystojniak tu robi?
Przysunęłam się do niego bardzo blisko.
- Właściwie to...
Nie dałam mu dokończyć; cmoknęłam go w pysk i uciekłam do jaskini Szasty, modląc się by Van za mną nie pobiegła.
- Kii? Masz jakąś sprawę? - basior siedział na samym brzegu jaskini. Wytłumaczyłam mu wszystko. Dał się pocałować. Teraz zostało mi pięciu...
***
Zaliczyłam już pocałunek z Ichiro, Tenshi'm i Tenebris.  Zostali mi Zack i Max...
Zack'a odnalazłam szybko. Leżał na samym środku dróżki.
- Hej Zack! Pamiętasz jak kiedyś miałeś pocałować wszystkie wadery i ja się zgodziłam? Teraz mam podobne wyzwanie... Dasz się pocałować?
- Jasne Kii - nasz pocałunek trwał niecałą sekundę. Został mi Max.
Siedział w swojej jaskini.
Jego obdarzyłam najdłuższym pocałunkiem.

Uwagi: Brak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony