Od Xendery "Znajomość"cz.6

*W jaskini u Yuko*
-Lubię Zack'a ale, to mi nie wystarczy. Cały czas tylko ukrywam jaka do niego jestem. Wiec wczoraj odważyłam się i go pocałowałam. To chyba dobrze prawda?
-No, ja bym jeszcze poczekała.
-(Ziewa) ściemnia się muszę iść pa Yuko!
-Nara!
Byłam bardzo zmęczona szybko położyłam się spać.
*Następnego dnia*
Obróciłam się gdy nagle mój nos stykał się z nosem ZACK'A!
Bardzo się przestraszyłam zaczęłam krzyczeć.
-Co ty robisz w moim łóżku!? 
Po chwili się obudził...
-Co o Xen co ty tu robisz?
-Co ty tu robisz? (powiedziałam z grozą)
-Ej no nie mów że spaliśmy razem! (zaczął się śmiać)
-Owszem spaliśmy, a teraz uciekaj z mojego łóżka!
-Że co? Nie rób cyrku! To moja jaskinia i moje łóżeczko!
Pokazuje mi swoją nazwę wyrytą na łózko i na jaskini.
Ja, zaś stałam się niewidzialna.
<Zack?>


Uwagi: W niektórych miejscach niepotrzebnie stawiasz przecinki, a czasami zapominasz je postawić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony