Od Zack'a "Znajomość" cz.3 (c.d Xendera)

Wstałem rześko. Od razu pomyślałem o waderze, oczywiście musiałem się wysilić aby zdobyć jej serce, więc poszedłem na polowanie. Ujrzałem dorodnego dzika. Zmieniłem się jako jaguar, wspiąłem się na drzewo i skoczyłem z dwóch metrów na dzika. Złapałem go za szyję i ściskałem aby się udusił. Nie było łatwo. Odepchną mnie. Widocznie chciał się rozpędzić i rąbnąć we mnie. Dobrze, że ze sobą miałem swój szczęśliwy nóż. Zrobiłem salto nad nim i wylądowałem z tyłu niego po czym wbiłem mu nóż w plecy.
- Xen, będzie zadowolona.
*Kilka minut później*
Zostawiłem dzika ze wstążką z napisem ''Dla Xan''. Aby ją poinformować wysłałem jej SMS'a i podszyłem się za jakiegoś innego wilka. Zamiast "Zack" pisało ''Wilk''
- ''Ciekawe jaka będzie jej reakcja.'' - pomyślałem
<Xen?>


Uwagi: Czy w tym fragmencie "Zmieniłem się jako jaguar ...." nie powinno być "zmieniłem się i jako jaguar ... "? Chyba "odepchnął", a nie "odepchną". Po co ten przecinek we fragmencie "Xen, będzie zadowolona"? Skąd w wilczym, naturalnym lesie komórka? I jak wilk miałby wysłać SMS'a? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony