Od Yuko „Ten dzień” cz. 4 (c.d Zuko)

„Więc świadek…” rozmyślałam idąc. Pomyślałam o Miyu. Poszłam w stronę jej jaskini. Siedziała tam i coś robiła. Zapukałam o róg wejścia do jaskini. 
-Mogę wejść?- zapytłam
-O cześć Yuko!- ucieszyła się- oczywiście- weszłam w głąb nory
-Miyu biorę ślub z Zuko i się chciałam zapytać czy zostaniesz moim świadkiem?- wadera się zdziwiła ale później uśmiechnęła się słodko i wydała z siebie odgłos przypominający „Uuu”
-Oczywiście
-Ja idę muszę coś jeszcze zrobić- wyszłam. „Jeszcze drugi… Może Indi” poszłam w stronę jej legowiska. Jej tam nie było. Po dłuższej chwili szukania odnalazłam ją.
-Hej- przywitałam się
-Cześć- przywitała się
-Chcesz zostać moim świadkiem na ślubie z Zuko?- zapytałam
-mogę- uśmiechnęła się
-idę mam jeszcze paare spaw- pożegnałam się
-pa- odpowiedziała. Poszłam szukać Zuko.
<Zuko?>

Uwagi: Pomyliłaś się i napisałaś "zapytłam" zamiast "zapytałam". Zjadłaś kilka przecinków. Źle piszesz dialogi. Zaczyna się je z dużej litery. Paare? Parę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony