WAŻNE

Dziś długi, ważny post. Tyczy się on wszystkich wilków, więc proszę o jego przeczytanie.
No cóż, jest mi bardzo smutno, ponieważ nowe wilki nie napisały ANI JEDNEGO opowiadania. Nawet jeśli chcą, to już nie będą mogły wrócić. Dlaczego? Spamowały mi źle wypełnionymi formularzami, zrobionymi byle jak, a ja myślałem, że chcą bardzo dołączyć. Zmarnowały godzinę mojego czasu - mało? Miałem odpisać na opowiadania do chętnych, aby tak nie leżały, ale jednak te pytania "dodasz nowe wilki?" mnie zmyliły. Na chacie większość z nowych nie zaszczyciła nas nigdy, a niektórzy przesiadywali na nim godzinami, zamiast wziąć się za pisanie opowiadania.
No cóż, mieliście swoją szanse. Myślę, że nie zależy wam na tej watasze. Możliwe, że nikt z was nie czyta tego posta.
Wilki, które zostaną dziś usunięte i nie mają możliwości powrotu:
Kali
Savio
Spaghetti
Kuna
Aria Da Moon
Yennefer - a szkoda, bo formularz miałaś ładny.

Jednak są i tacy, którzy zniknęli na pewien czas, napisali parę opowiadań i znów zniknęli. Wilki te mają napisać opowiadanie do 10 marca. Ponieważ niektórzy ciągle robią nowe serie i ich nie dokańczają, zostawiając "cd. chętny", chciałbym, żebyście odpisali na właśnie te opowiadania. A mianowicie:
Od Yuko "Dziennik"
Od Diany "Przygoda mórz"
Od Indili "Spotkanie"
Są też opowiadania do poszczególnych wilków:
Od Max'a "Spotkanie, czyli powiększanie grona znajomych" (cd. Alice)
Poszukajcie, na pewno coś się znajdzie.
Wilki, które mają napisać opowiadanie do 10 marca:
Jace
Szasta
Shadow
Tobi
Vanessa __ 
Kiiyuko __ | --- wiem, że macie nieobecność, ale do tego czasu powinna się ona już skończyć.
Diana
Miyu
***
Postanowiłem ostro zmienić regulamin.
 Nie będzie już nieobecności w nieskończoność i z byle powodu. Maksymalnie 2 tygodnie. Myślę, że tyle trwa wyjazd, choroba lub brak internetu. Oczywiście po powrocie trzeba będzie napisać zaległe opowiadania.
Minimalnie jedno opowiadanie na tydzień powraca. Pewnie teraz będzie wielkie "COO?!", ale jeśli ktoś chce to potrafi. Spójrzcie na Max'a, Xenderę, Zack'a, Chrystalis. Piszą 1 tygodniowo, są aktywni na chacie i im się krzywda nie dzieje. Indila, Yuko (teraz ma nieobecność) i ja też spełniamy zasadę "min. 1 na 2 tygodnie". A reszta? Jakby jej nie było! Tu nie chodzi o to, że chcę was poniżyć, jednak o estetykę watahy. Zależy mi na tym aby była aktywna. Branie udziału w konkursach też ma znaczenie.
Jeśli chcecie odejść, uprzedzić o nieobecności lub macie inną ważną sprawę do mnie, napiszcie mi na e-mail lub howrse, bo myślę, że tekst na chacie "jak będzie Zuko, to powiedzcie mu, że..." nie ma sensu.
Regulamin
Konkursy
Banery - nowość. Promowanie też ma ogromne znaczenie.

Aha, jeszcze jedno. Wilki, które chcą zostać i wiedzą, że będą aktywne niech mi napiszą mi o tym. Wystarczy tylko "Tak. Chcę zostać". Ewentualnie coś od siebie (przemyślenia, pomysły na nowości w watasze). 
To nie wiele, prawda?
Trzymajcie się.
~Zuko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony