Od Zuko "Wejście na cudzy teren cz.2" (cd. Tenshi)

Kolejny wilk na terenie Watahy Ciemnej Nocy. Mojej watahy. Basior miał ciemną grzywkę i czarno-brązowe futro. Nie wyglądał na wrogo nastawionego. W jego oczach widziałem coś dobrego.
-Jestem Zuko. Alfa tej watahy - powiedziałem.
-Alfa? Twoje stado ma piękne tereny - odpowiedział.
W tej chwili pomyślałem, że mógłbym zaprosić go do dołączenia. Silnym wilkiem jest, nie za młodym, nie za starym.
-Dziękuję. Może... chciałbyś dołączyć? - zapytałem.
-Ja? - wilk zastanowił się przez chwilę. - Było by mi bardzo miło.
-Pięknie.
Przez ścieżkę przechodziła Yuko i Miyu. Rozmawiały ze sobą i chichotały.
-Yuko! Miyu! Chodźcie tu! - krzyknąłem.
-Co jest? - spytały razem.
-Poznajcie Tenshi'ego. To nowy wilk.
-Cześć Tenshi - powiedziała Yuko, a Miyu również się przywitała.
Po chwili szepnąłem do nowego basiora:
-Tylko uważaj, Yuko to też Alfa, a łatwego charakteru nie ma.

<Tenshi? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony