Od Zuko "Ten dzień cz. 9" (cd. Yuko)

Yuko potwierdziła to, że chce być ze mną na zawsze. Nie wiem dlaczego, ale przypomniało mi się swoje dzieciństwo. Może dlatego, że wtedy cały czas byłem smutny, a teraz jestem najszczęśliwszym wilkiem w watasze?
-A czy ty, Zuko, chcesz wyjść za Yuko? - zapytał ksiądz.
-Tak! - odpowiedziałem. Byłem tego pewny.
Niektóre wadery zaczęły płakać, a Max grać.
- Możecie się pocałować.
I tak się stało. Chwyciłem Yuko, po czym pocałowaliśmy się. Trwało to jakieś 5 sekund.
Po ceremonii Max zaczął grać bardziej luźne piosenki. Wszyscy tańczyli, żarli i ogólnie dobrze się bawili. Basiory oblewały się szampanem, a wadery rozmawiały. W końcu krzyknąłem:
-Uwaga! Yuko rzuca welon! Ten kto go złapie być może następny się ożeni!
Moja żona zdjęła welon i rzuciła go w górę.
<Yuko? Żono moja, serce moje... Kto złapie welon? ;3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by
Fragonia
Szablony